Logo CONSOFT

Lider în România în promovarea celor mai bune soluţii integrate de proiectare pentru construcţii civile şi arhitectură.

Suport tehnic

Departamentul de suport tehnic Tekla îşi cunoaşte clienţii care au contract de mentenanţă după nume, clientii la rândul lor cunosc departamentul de suport tehnic, sunt în contact on-line sau faţă-în-faţă. Fiecare unitate locală de suport tehnic este sprijinită de o echipă globală, care lucrează în strânsă legătură cu dezvoltarea produsului.

O legătură mai strânsă

Doar clienţii cu mentenanţă au acces la Tekla Extranet, o comunitate bogată de utilizatori, care oferă o gamă largă de material didactic şi suport tehnic, inclusiv diferite versiuni ale programului, tutoriale video, note de lansare incluzând caracteristici noi, extensiile produsului, forum de discuţii şi FAQ.

Dacă nu găsiţi o soluţie la problema dumneavoastră pe Extranet, puteţi contacta prin e-mail sau telefon echipa de suport tehnic, cu orice întrebare.

Mai mult suport, o investiţie mai benefică şi competitivă

Pentru a beneficia la maxim de potenţialul programului, începeţi să priviţi programul ca şi o investiţie continuă pe termen lung. Firmele care profită de mentenanţă sunt cele care au beneficiat de cea mai mare creştere al productivităţii şi au tendinţa de a se afla în prima linie al industriei. Tekla apreciează angajamentul clientului şi vrea să vă asigure că profitaţi cât mai mult pe urma investiţiei dumneavoastră. În fiecare an investim aproape 30% din venituri în dezvoltarea produselor.

Învăţare şi perfecţionare

Programul Tekla îi ajută pe toţi utilizatorii noi să-şi înceapă şi să-şi menţină dezvoltarea cunoştinţelor.

În plus, faţă de materialele educative gratuite depe internet, cursuri personalizate pot fi orgnizate la sediul dumneavoastră sau la una din centrele de training CONSOFT. Un curs de formare bine definit oferă un salt important în cunoaştearea programului şi mai târziu ajută la maximizarea utilizării sale la cel mai mare potenţial.

Mai mult decât atât, toţi utilizatorii care sunt în programul de mentenanţă anuală sunt invitaţi să se alăture întâlnirilor anuale al utilizatorilor Tekla Structures. La întâlniri veţi primi informaţii importante cu privire la ultimele noutăţi, precum veţi avea posibilitatea de a discuta despre cerinţele regionale si aspecte legate de software sau industrie. Evenimentele Tekla sunt ocazii importante pentru a discuta despre Tekla Structures cu specialiştii şi dezvoltatorii programului, precum şi de a învăţa de la alţi utilizatori.

Actualizarea programului

Feedback-ul clienţilor joacă un rol important în dezvoltarea produselor Tekla. Ca urmare, mai multe actualizări sunt lansate pentru a completa lansarea anuală al programului Tekla Structures. Clienţii mentenanţei au acces rapid la cea mai recentă versiune prin Tekla Extranet şi pot participa la testarea beta al fiecărei versiuni.

Profitând de actualizări din momentul din care acestea sunt disponibile, puteti face o diferenţă substanţială în productivitatea dumneavoastra de zi cu zi, puteţi fi la curent cu ultimele tehnologii, astfel încât să aveţi parte de o creştere al eficienţei şi o recuperare mai eficientă al investiţiei dumneavoastră.

Dacă apar anumite probleme, dificultăţi în legătură cu produsele şi/sau serviciile furnizate de societatea noastră, vă rugăm să ne contactaţi cu încredere prin e-mail: suport@axisvm.ro sau telefon:

  • Luni - Vineri între orele: 9.00 - 17.00 Tel. 0758 - 240 701, 0745 - 656 802

Aveţi posibilitatea de a ne adresa întrebări şi prin intermediul unui Formular TechSupport

CONSOFT
  • Distribuitor autorizat ARCHICAD, AxisVM, Tekla Structures
  • Suport tehnic şi consultanţă
  • Proiectare
  • Training
Newsletter

ARCHICAD & ARTLANTIS: Informaţii comerciale: 0744 562 474, 0752 249 373 Informaţii tehnice: 0746 258 811, 0744 562 474, suport@archicad.ro
AXISVM & TEKLA STRUCTURES: Informaţii comerciale: 0745 656 802, 0758 240 701 Informaţii tehnice: 0758 240 701, 0745 656 802, suport@axisvm.ro