Spuneți adio foilor de lucru aglomerate și erorilor trecute cu vederea. Gestionați într-un mod profesional toate problemele ivite în cadrul unui proiect — creați și atribuiți problemele direct din programul dvs. preferat și partajați-le în cloud.
BIMcollab Cloud centralizează toate problemele proiectului dvs. și oferă o privire de ansamblu clară și actualizată, funcționalitate intuitivă și funcții de raportare detaliată. Stabiliți termene limită pentru probleme, atribuiți-le membrilor echipei și primiți notificări ori de câte ori se face o modificare. Problemele actualizate sunt disponibile direct în software-ul BIM al echipei dvs., astfel încât nu există probleme care să scape prin crăpăturile sistemului.
Conectați instrumentele BIM preferate, cum ar fi Archicad, Tekla, Solibri, Navisworks și Revit. Accesați modelele dvs. prin integrările CDE precum Autodesk Docs, Trimble Connect, Dropbox Business și multe altele care urmează să apară. Raportare avansată? Conectați Microsoft Power BI și construiți rapoarte personalizate extinse pentru toți stakeholderii dvs. BIMcollab este cea mai versatilă platformă de coordonare a problemelor.
Vizualizați rezultatele verificărilor direct în software-ul de modelare BIM.
Toate problemele, raportarea și comunicarea într-un singur loc.
Funcționează cu CDE-uri precum Trimble Connect, Autodesk Docs și Dropbox.
Funcțiuni | Free | Starter | Connected | Enterprise |
---|---|---|---|---|
Gestionarea problemelor |
||||
Urmărirea completă de audit juridic cu istoricul problemelor | + | + | + | + |
Încărcarea listelor de probleme create în Excel/Numbers | + | + | + | + |
Etape, zone, etichete, termene limită etc. | + | + | + | + |
Filtrarea, sortarea și căutarea problemelor | + | + | + | + |
Urmărirea progresului în Smart Issues |
+ | + | + | + |
Spațiu privat de marcă, încărcare logo | − | + | + | + |
Câmpuri customizate Câmpurile personalizate vă permit să definiți câmpuri suplimentare pentru probleme. Există maximum două câmpuri text și două câmpuri listă. |
− | − | + | + |
Fluxul de lucru |
||||
Folosirea șabloanelor | − | + | + | + |
Proprietar de proiect și zonă pentru atribuire automată | − | + | + | + |
Definiți cine poate închide problemele | − | + | + | + |
Câmpuri obligatorii Cu câmpurile obligatorii, puteți alege ce proprietăți trebuie să definească membrii echipei înainte de a putea salva o problemă. |
− | − | + | + |
Grupuri de utilizatori și probleme confidențiale Grupurile de utilizatori pot fi folosite pentru a defini cui se pot atribui probleme sau cine poate vedea problemele dumneavoastră confidențiale. Le puteți considera „subechipe” într-un proiect. |
− | − | + | + |
Flux de lucru de aprobare Definiți pentru fiecare problemă ce membri ai echipei trebuie să aprobe o rezoluție înainte ca problema să poată fi închisă. |
− | − | + | + |
Raportare |
||||
Notificări prin email | + | + | + | + |
Prezentare generală a activității cu opțiuni de filtrare | + | + | + | + |
Raportarea activității programate pentru membrii echipei | + | + | + | + |
Prezentare generală a activităților programate pentru liderii de proiect | − | + | + | + |
Generarea rapoartelor în formate XLS și PDF | − | + | + | + |
Grafice pentru probleme și activități | − | + | + | + |
Grafică prezentări de ansamblu asupra mai multor proiecte | − | − | + | + |
Power BI: probleme și proprietăți per proiect Creați tablouri de bord Power BI, pe baza proprietăților problemelor per proiect. |
− | + | + | + |
Power BI: date multi-proiect, activitate și date BIM Creați tablouri de bord Power BI, pe baza datelor de activitate ale problemelor. De asemenea, puteți crea tablouri de bord pe baza datelor BIM exportate din Liste din BIMcollab ZOOM. Datele mai multor proiecte pot fi colectate simultan și combinate sau comparate în tablouri de bord. |
− | − | + | + |
Management de proiect pe birou și departament | − | − | − | + |
Partajarea cerințelor cu ZOOM |
||||
Partajați modelul de federație, bazat pe foldere Utilizatorii ZOOM pot defini federarea modelului pe baza unei locații de folder partajat. Acest lucru poate fi partajat membrilor echipei printr-un proiect BIMcollab Cloud pentru a vă asigura că folosesc aceeași configurație de model. |
+ | + | + | + |
Partajați Vizualizări inteligente, reguli de conflict și definiții de liste Utilizatorii ZOOM pot defini vizualizări inteligente, reguli de confruntare și liste. Toate acestea pot fi partajate cu membrii echipei printr-un proiect BIMcollab Cloud, pentru a vă asigura că folosesc aceleași cerințe și nu pierde timp în configurarea acestora. |
+ | + | + | + |
Partajați rezultatele listelor în Cloud Listele generate în ZOOM pot fi partajate cu membrii echipei prin intermediul unui proiect BIMcollab Cloud (pentru vizualizare în browser), dar și cu utilizatorii ZOOM Free atunci când se conectează la proiect. Listele partajate pot fi folosite chiar și cu conectorul BIMcollab - Power BI pentru nevoile de tablou de bord. |
− | + | + | + |
Distribuiți și împrumutați licențe ZOOM Licențele ZOOM pot fi partajate cu mai mulți utilizatori într-un spațiu, adăugându-le la grupurile de licențe. Puteți permite fiecărui utilizator să împrumute o licență ZOOM pentru a lucra offline timp de maximum 7 zile. De asemenea, puteți defini dacă licența ZOOM poate fi utilizată în timp ce vă conectați la alte Spații (excelent pentru utilizatorii externi cărora doriți să le acordați acces temporar la o licență ZOOM, de exemplu numai pentru proiectul dvs.). |
− | + | + | + |