BIMcollab Nexus

BIMcollab Nexus

Spune adio foilor de lucru aglomerate și erorilor trecute cu vederea. Gestionează într-un mod profesional toate problemele ivite în cadrul unui proiect — crează și atribuie problemele direct din programul tău preferat și partajează-le în cloud.

Crează un flux de lucru BIM eficient

BIMcollab Nexus centralizează toate problemele proiectului tău și oferă o privire de ansamblu clară și actualizată, funcționalitate intuitivă și funcții de raportare detaliată. Stabilește termene limită pentru probleme, atribuie membrilor echipei și primești notificări ori de câte ori se face o modificare. Problemele actualizate sunt disponibile direct în software-ul BIM al echipei tale, astfel încât nu există probleme care să scape prin crăpăturile sistemului.

BIMcollab conectat

Conectează instrumentele BIM preferate, cum ar fi Archicad, Tekla, Solibri, Navisworks și Revit. Accesează modelele tale prin integrările CDE precum Autodesk Docs, Trimble Connect, Dropbox Business și multe altele care urmează să apară. Raportare avansată? Conectează Microsoft Power BI și construiește rapoarte personalizate extinse pentru toți stakeholder-i tale BIMcollab este cea mai versatilă platformă de coordonare a problemelor.

Cele mai populare caracteristici BIMcollab Nexus

Conectează-ți instrumentele

Vizualizează rezultatele verificărilor direct în software-ul de modelare BIM.

Întotdeauna în control

Toate problemele, raportarea și comunicarea într-un singur loc.

Integrări CDE

Funcționează cu CDE-uri precum Trimble Connect, Autodesk Docs și Dropbox.

Achiziționează BIMcollab Nexus

Comparație versiuni

Funcțiuni Free Starter Connected Enterprise

Gestionarea problemelor

Urmărirea completă de audit juridic cu istoricul problemelor + + + +
Încărcarea listelor de probleme create în Excel/Numbers + + + +
Etape, zone, etichete, termene limită etc. + + + +
Filtrarea, sortarea și căutarea problemelor + + + +

Urmărirea progresului în Smart Issues
Coliziunile raportate devin probleme inteligente în cloud, care arată progresul în două moduri: poți vedea starea pentru fiecare coliziune legată și punctul de vedere implicit arată întotdeauna cea mai recentă actualizare.

+ + + +
Spațiu privat de marcă, încărcare logo + + +
Câmpuri customizate
Câmpurile personalizate îți permit să definești câmpuri suplimentare pentru probleme. Există maximum două câmpuri text și două câmpuri listă.
+ +

Fluxul de lucru

Folosirea șabloanelor + + +
Proprietar de proiect și zonă pentru atribuire automată + + +
Definește cine poate închide problemele + + +
Câmpuri obligatorii
Cu câmpurile obligatorii, poți alege ce proprietăți trebuie să definească membrii echipei înainte de a putea salva o problemă.
+ +
Grupuri de utilizatori și probleme confidențiale
Grupurile de utilizatori pot fi folosite pentru a defini cui se pot atribui probleme sau cine poate vedea problemele tale confidențiale. Le poți considera „subechipe” într-un proiect.
+ +
Flux de lucru de aprobare
Definește pentru fiecare problemă ce membri ai echipei trebuie să aprobe o rezoluție înainte ca problema să poată fi închisă.
+ +

Raportare

Notificări prin email + + + +
Prezentare generală a activității cu opțiuni de filtrare + + + +
Raportarea activității programate pentru membrii echipei + + + +
Prezentare generală a activităților programate pentru liderii de proiect + + +
Generarea rapoartelor în formate XLS și PDF + + +
Grafice pentru probleme și activități + + +
Grafică prezentări de ansamblu asupra mai multor proiecte + +
Power BI: probleme și proprietăți per proiect
Crează tablouri de bord Power BI, pe baza proprietăților problemelor per proiect.
+ + +
Power BI: date multi-proiect, activitate și date BIM
Crează tablouri de bord Power BI, pe baza datelor de activitate ale problemelor. De asemenea, poți crea tablouri de bord pe baza datelor BIM exportate din Liste din BIMcollab ZOOM. Datele mai multor proiecte pot fi colectate simultan și combinate sau comparate în tablouri de bord.
+ +
Management de proiect pe birou și departament +

Partajarea cerințelor cu ZOOM

Partajează modelul de federație, bazat pe foldere
Utilizatorii ZOOM pot defini federarea modelului pe baza unei locații de folder partajat. Acest lucru poate fi partajat membrilor echipei printr-un proiect BIMcollab Nexus pentru a te asigura că folosesc aceeași configurație de model.
+ + + +
Partajează Vizualizări inteligente, reguli de conflict și definiții de liste
Utilizatorii ZOOM pot defini vizualizări inteligente, reguli de confruntare și liste. Toate acestea pot fi partajate cu membrii echipei printr-un proiect BIMcollab Nexus, pentru a te asigura că folosesc aceleași cerințe și nu pierde timp în configurarea acestora.
+ + + +
Partajează rezultatele listelor în Cloud
Listele generate în ZOOM pot fi partajate cu membrii echipei prin intermediul unui proiect BIMcollab Nexus (pentru vizualizare în browser), dar și cu utilizatorii ZOOM Free atunci când se conectează la proiect. Listele partajate pot fi folosite chiar și cu conectorul BIMcollab - Power BI pentru nevoile de tablou de bord.
+ + +
Distribuie și împrumută licențe ZOOM
Licențele ZOOM pot fi partajate cu mai mulți utilizatori într-un spațiu, adăugându-le la grupurile de licențe. Poți permite fiecărui utilizator să împrumute o licență ZOOM pentru a lucra offline timp de maximum 7 zile. De asemenea, poți defini dacă licența ZOOM poate fi utilizată în timp ce te conectezi la alte Spații (excelent pentru utilizatorii externi cărora dorești să le acorzi acces temporar la o licență ZOOM, de exemplu numai pentru proiectul tău).
+ + +