Departamentul de suport tehnic Tekla își cunoaște clienții care au contract de mentenanță după nume, clienții la rândul lor cunosc departamentul de suport tehnic, sunt în contact on-line sau față-în-față. Fiecare unitate locală de suport tehnic este sprijinită de o echipă globală, care lucrează în strânsă legătură cu dezvoltarea produsului.
Mentenanța Tekla îți îmbunătățește productivitatea prin asigurarea asistenței tehnice de calitate, prin ultimele dezvoltări ale programului și instrumente complementare.
Reprezentanții Tekla din întreaga lume au personal de suport cu experiență vastă care ajută clienții în mentenanță în cazul în care întâmpină probleme tehnice. Birourile de asistență locală vorbesc limba locală și cunosc industria și standardele locale. Sprijinul este personal și benefic.
Echipele noastre de localizare adaptează software-l în funcție de standardele, materialele și cerințele din regiune. Cu toate acestea, poți lucra cu orice mediu din orice regiune, indiferent de locația proprie.
Beneficii | Cu mentenanță | Fără mentenanță |
---|---|---|
Webinarii Tekla | + | + |
Acces la Tekla User Assistance | + | + |
Articole suport în Tekla User Assistance | + | − |
Tekla Help desk | + | − |
Acces la Forumul Tekla | + | − |
Update la ultimele versiuni ale programului și materiale didactice | + | − |
Bază de date gratuită cu diferite aplicații în Tekla Warehouse * | + | − |
Evenimente Tekla subvenționate ** | + | − |
* Doar pentru Tekla Structures
** În funcție de țara de origine
Interfața extinsă a Tekla User Assistance este disponibilă continuu online pentru clienții care beneficiază de serviciile de mentenanță și oferă instrucțiuni, documente de suport și videoclipuri online. Pe forumul de discuții Tekla utilizatorii împărtășesc cele mai bune practici și tehnici. Dezvoltatorii Tekla urmăresc și comentează forumul de discuții și oferă sprijin și feedback.
Cu mentenanță ai la îndemână cea mai recentă versiune de Tekla. Dezvoltarea de produse Dezvoltarea produselor Tekla se bazează pe colaborarea din industrie și îi respectă feedback-l. Noile versiuni îmbunătățesc productivitatea și îți permit să obții mai mult.
Toate versiunile noi, actualizările, caracteristicile și îmbunătățirile, mediile de lucru locale și versiunile SR sunt incluse în mentenanță. Poți să actualizezi software-l ori de câte ori dorești sau să revii la o versiune mai veche atunci când este necesar.
Mentenanța îți aduce instrumente suplimentare care răspund nevoilor specifice într-un mod agil. Multe dintre aplicații sunt dezvoltate de companiile din industria construcțiilor pentru a accelera și ușura munca zilnică, de exemplu transferul de date în producție. Tekla Warehouse oferă o multitudine de add-on-uri, biblioteci și șabloane pentru utilizatorii Tekla Structures.
Programul Tekla îi ajută pe toți utilizatorii noi să-și înceapă și să-și mențină dezvoltarea cunoștințelor.
În plus, față de materialele educative gratuite de pe internet, cursuri personalizate pot fi organizate la sediul tău sau la una din centrele de training BIMTRAINING. Un curs de formare bine definit oferă un salt important în cunoașterea programului și mai târziu, ajută la maximizarea utilizării sale la cel mai mare potențial.
Dacă apar anumite probleme, dificultăți în legătură cu produsele și/sau serviciile furnizate de societatea noastră, te rugăm să ne contactezi cu încredere.